Om tjänsten
Är du personen som gör det lilla extra för att kunden ska känna sig sedd? Är du dessutom noggrann och effektiv? Vill du ingå i ett team med härliga kollegor? Då kan denna tjänst vara perfekt för dig. I den här rollen kommer du arbeta med att hjälpa kunder via telefon och chatt. Du kommer att få en betald utbildning för att du ska känna dig trygg i din nya roll. Tjänsten är på heltid, arbetstiderna är varierande mellan klockan 07:00 – 01:00. Tjänsten är placerad på Lindholmen i Göteborg och startdatum är 15 augusti.
Inleds med 6 månaders provanställning som sedan övergår till en tillsvidareanställning.
Dina arbetsuppgifter
– Ta emot samtal från kunder och hjälpa dem med frågor och problem
– Hantera chatt och mejl
– Hjälpa till med olika betallösningar, betalningspåminnelser och fakturafrågor exempelvis
Din profil
– Din kommunikativa förmåga gör att du är duktig på att förstå andra och är bra på att göra dig förstådd
– Du är engagerad och vill utvecklas
– Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
– Du har god datavana och tycker det är kul att arbeta i olika system
Om företaget
Hos Klarnas kundtjänst kommer du bli en viktig del av ett team som arbetar och utvecklas tillsammans. Det är stort fokus på utveckling och du kommer få möjlighet till personlig coachning för att du ska nå dina mål. Det finns även mycket goda utvecklingsmöjligheter inom företaget för dig som vill ta nästa steg i karriären.