Om tjänsten
Letar du ett jobb inom Kundtjänst där du får jobba med trevliga kollegor samtidigt som du hjälper kunder? Då kan denna tjänst vara perfekt för dig. I den här rollen kommer du arbeta med att hjälpa kunder via telefon och chatt. Du kommer att få en betald utbildning i början av din anställning, för att du ska känna dig trygg i din nya roll. Tjänsten är på heltid, arbetstiderna är varierande och tjänsten är placerad på Lindholmen i Göteborg. För att du ska vara aktuell för tjänsten behöver du kunna jobba varierande arbetstider, helgarbete förekommer.
Startdatum är 6 februari. Tjänsten kommer tillsättas omgående så sök redan idag! Har du inte hunnit fila klart på det CV? Ingen fara! Skicka in det du har så ringer vi upp dig.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter:
– Ta emot samtal från kunder och hjälpa dem med frågor och problem
– Hantera chatt och mejl
– Hjälpa till med olika betallösningar, betalningspåminnelser och fakturafrågor exempelvis
Din profil
Din profil:
– Din kommunikativa förmåga gör att du är duktig på att förstå andra och är bra på att göra dig förstådd
– Du är engagerad och vill utvecklas
– Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
– Du har god datavana och tycker det är kul att arbeta i olika system
Om företaget
Hos Klarnas kundtjänst kommer du bli en viktig del av ett team som arbetar och utvecklas tillsammans. Det är stort fokus på utveckling och du kommer få möjlighet till personlig coachning för att du ska nå dina mål. Det finns även mycket goda utvecklingsmöjligheter inom företaget för dig som vill ta nästa steg i karriären.