Om tjänsten
Vill du göra karriär inom tjänstemannasektorn och lära dig mer om service och kundvård? Då har vi jobben för dig! Vi söker ständigt kundservicepersonal till flera av kunder i Göteborg. Tjänsterna börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till tillsvidareanställning hos kundföretaget. Kunderna i fråga är stora välkända företag med starka varumärken. Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt.
Kundernas förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Enklare supportärenden
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov och identifiera behov hos kunden och erbjuda merservice
• Följa upp och administrera kundserviceärenden
Din profil
Din erfarenhet
• Flytande i svenska i tal, goda kunskaper i engelska
• Fullgjord gymnasieexamen är ett krav
• Erfarenhet inom sälj är meriterande
På dessa arbetsplatser är det hög trivsel och som anställd får du många härliga kollegor men även nya vänner och gedigen erfarenhet av kundservicearbetet.
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationella företag.
• Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision
• Fräscha kontorslokaler i Göteborg nära till kommunikationer med buss spårvagn
• Betald utbildning på ca 3 veckor att börja med, samt kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöljigheter
• Friskvård, pension och kollektivavtal
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig. Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal
Ansök idag! Urval sker löpande.