Om tjänsten
Som Area Manager (AM) hos vår kund ansvarar du för att skapa lönsam tillväxt inom ditt geografiska område tillsammans med ditt team. Du kommer att leda och utveckla medarbetare för att säkerställa hög kvalitet och leverera den bästa möjliga kundservicen. Tjänsten innebär ett nära samarbete med flera andra avdelning så som HR för att bygga långsiktiga kundrelationer. Du kommer att ha personalansvar för ditt team.
Dina arbetsuppgifter
Säkerställa kundnöjdhet genom proaktiv och reaktiv kundservice
• Hantera och administrera kundärenden och avtal
• Hantera inbokning, ombokning och avbokning av uppdrag
• Följa upp kundärenden och kundnöjdhet
• Kvalitetsarbete och planera resurser och starta upp nya kunder
• Bemanningshantering och schemaläggning
• Personalansvar
• Rekrytering, kompetensutveckling och coaching av teamet
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av att leda och coacha team, gärna inom servicebranschen. Du har en stark känsla för kundservice och kvalitet, och trivs med att arbeta resultatorienterat. Du bör ha en god förmåga att planera och strukturera arbetsuppgifter, samtidigt som du är flexibel och lösningsorienterad vid oförutsedda situationer. Erfarenhet av personalansvar och schemaläggning är meriterande.
Om företaget
Vad vi erbjuder:
– Start efter årskiftet på ett sex månaders kontrakt men med goda chanser till förlängning
– Kollektivavtal och bra anställningsvillkor
– Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring
– Friskvårdsbidrag
– Goda möjligheter att utvecklas och växa inom bolaget
– Härliga kollegor från hela världen!