Om tjänsten
Är du en person som drivs av utmaningar, att lösa problem och göra andra nöjda? Vill du arbeta inom kundtjänst med goda utvecklingsmöjligheter, samtidigt som du jobbar i Göteborgs härligaste team? Då har vi jobbet för dig!
Vår kund är ett stort, globalt företag inom kundservice som erbjuder dig ett härligt arbetsklimat, stora utvecklingsmöjligheter och du sitter i fräscha, nyrenoverade lokaler. Tjänsten inleds med en sex månaders provanställning hos oss på Recruitive följt av en tillsvidareanställning hos vår kund. Anställningen börjar med en betald utbildning för att ge dig alla verktyg för att lyckas.
Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare för Canal Digital kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal och hantera ärenden som exempelvis rör:
• Fakturafrågor
• Abonnemangsfrågor
• Användarfrågor
I ditt arbete står kundrelationsbyggande i fokus, vilket innebär att du på ett trevligt sätt vägleder kunden, besvarar dennes frågor samt hjälper denne att lösa eventuella problem.
Din profil
I din roll som kundtjänstmedarbetare är du ansiktet och rösten utåt för Canal Digitals kunder. Du är utåtriktad och har lätt för att prata med människor. Vi tar din personlighet på allvar!
Vi söker dig som:
• Är bra på att lyssna och har en god kommunikativ förmåga
• Är lösningsorienterad
• Drivs av att hjälpa andra
Om företaget
Vår kund är ett stort, globalt företag inom kundservice. Genom ditt arbete kommer du lära känna många härliga kollegor och dessutom utveckla dina förmågor inom problemlösning, samarbete och målinriktat arbete. Dessutom finns stora möjligheter att utvecklas för dig som vill klättra i organisationen.