Om tjänsten
Vill du jobba med teknisk support för ett nordiskt föredrag i tillväxt? Nu söker Open en ny medarbetare till deras 1st line support team. Open är ledande inom betallösningar och behöver dig i teamet. Vi söker dig om är norsktalande.
Sök redan idag, urval sker löpande!
Dina arbetsuppgifter
Som 1 st line support hos Open kommer du arbeta med betallösningar för kunden. Kunden ska få enkel och snabb service. Open jobbar för att skräddarsy betallösningar för kunden och ditt uppdrag är att hjälpa kunden vid frågor och jobba med helhetslösningar.
Inkommande samtal och chatt från kunder inom teknik.
Upplärning kommer ske på plats av din teamledare och av kollegor. Recruitive kommer finnas som stöttning hela vägen.
Din profil
Recruitive tar din personlighet på allvar! Vi ser att du är motiverad för att lära dig nya saker och har viljan att utvecklas tillsammans med ditt team.
För att du ska passa för tjänsten ser vi att du är:
flytande i norska och har goda kunskper i engelska
Social
Serviceminde
Gillar att ta egna initiativ
Det är meriterande om du tidigare har arbetat med teknisk support/kundtjänst eller har ett eget tekniskt intresse.
Vi ser att du har B- körkort.
Om företaget
Som anställs hos Open kommer du börja jobba i deras 1st line support, här finns möjlighet att jobba sig vidare till 2nd line support. Därmed finns det fina utvecklingsmöjligheter i företagen och inte minst personligt. Open sitter centralt i Göteborg i fräscha lokaler. Kontorstider.
Välkommen att skicka in din ansökan, tillsättning kan ske innan sista datum.