Om tjänsten
I rollen kommer du att ansvara för dom anställda konsulterna som är ute på uppdrag som jobbar på långa kontrakt. Du kommer att ansvara för allt från personalvård, resultat för enheten och kundvård. I rollen kommer du även att ansvara för försäljningen i Stockholm och jobba med att expandera SysPartner i Stockholmsområdet. Det kommer att finnas fria tyglar för rätt person att kunna bygga och utveckla ett eget team på sikt om man gör det bra.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen vara:
– Kundvård för de befintliga kunderna som finns
– Försäljning för att hitta nya kunder
– Personalförsörjning
– Konsultvrd och ansvar för de anställda
Din profil
Vi letar efter dig som har en kandidatexamen i HR, ekonomi eller IT. Du ska ha erfarenhet av konsultvård eller personalvård och erfarenhet av försäljning och ekonomi är meriterade. Vi letar även efter någon som är självgående och drivande på man kommer jobba själv på plats i Stockholm.
Andra kompetenser som vi ser att du ska ha:
– Social
– Noggrann
– Flexibel
– Ansvarstagande
Stämmer detta in på dig? Sök redan idag så urvalet sker löpande i samarbete med Recruitive.
Om företaget
SysPartner är verksamma inom flera olika affärsområden och har sin grundpelare IT-konsultation, och det är där de har sina primära affärsverksamheter, med bred kompetens inom alla delar av IT-området, från supportpersonal till IT-arkitektur. SysPartner finns flera olika delar av landet men i Stockholm jobbar dom främst mot ideella och icke-vinstdrivande organisationer. Bolaget har alltid fokuserat på att skapa en trevlig arbetsplats, där innovation, nyfikenhet och glädje skall kunna frodas. För dom är det lika viktigt att deras anställda finner balansen i livet som att deras kunder är nöjda med det de gör för dem. Dom tror starkt på att en lycklig anställd är en bra anställd. SysPartner har fem år i rad fått gasellutmärkelser. och kontoret ligger vid Globen