Om tjänsten
När du kliver in på arbetsplatsen möts du av en härlig stämning redan i receptionen med välkomnande personal. Vi tror att du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo, omgiven av fantastiska kollegor och teamledare som sprider positiv energi. Vi tror även att du värderar möjligheten att kunna ta en god kopp från kaffemaskinen på rasten tillsammans med kollegor samt andra förmåner så som tävlingar och roliga aktiviteter både under och efter arbetstid. Visst låter det bra? Förutom detta erbjuder vi dig en provanställning under 6 månader med chans till en tillsvidareanställning hos vår kund, lön enligt kollektivavtal, varierande arbetstider både vardagar och lördagar, utvecklingsmöjligheter och friskvårdsbidrag.
Dina arbetsuppgifter
Vi letar efter kundtjänstmedarbetare för vår kunds räkning i Örebro. Dina arbetsuppgifter kommer vara att ta emot inkommande telefonsamtal i kundtjänsten för Tele2. Du kommer att vara behjälplig i olika kundtjänstrelaterade frågor och med problemlösning gällande främst bredband samt ge teknisk support. Utöver detta kommer du att ge professionell service samt arbeta aktivt med försäljning av produkter och tjänster för Tele2.
Din profil
Recruitive tar din personlighet på allvar och vi värderar din personlighet högre än dina tidigare erfarenheter och kunskaper. Vi tror dock att du för att trivas i den här rollen är intresserad av ett arbete med stora utvecklingsmöjligheter inom kundtjänst. Du lär dig arbetet snabbt och har ett genuint intresse för service och försäljning. Dessutom är du en problemlösare som är bra på att ta eget ansvar och med en förmåga att se lösningar och ge andra människor teknisk support.
Krav för tjänsten:
* Fullständiga gymnasiebetyg.
* Flytande språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Om företaget
Vi erbjuder:
* Heltidstjänst
* Lön enligt kollektivavtal.
* Friskvård, försäkringar och pension.
* Utvecklingsmöjligheter i ett stort företag.
* Arbetstid vardagar, varierande tider mellan 07:45-19:15 samt lördagar, varierande tider mellan 08:45-15:15.