Om tjänsten
Älskar du service och bemötande? Vill du ge varje kund en speciell upplevelse? Vill du dessutom arbeta i ett bolag där det finns oändligt med utvecklingsmöjligheter? Då har vi rollen för dig! Vi söker just nu en affärsresesäljare till vår kund i Stockholm. Rollen kommer vara varierande då fokus ligger på att utforma optimala affärsresor till alla våra unika kunder. Fokus för rollen är att alla kunder ska få ett exceptionellt bemötande från start till slut. Du kommer att ingå i ett familjärt team om 5 personer och samarbeta med flera kollegor över hela världen. Vi ser gärna att du vill utvecklas i din roll och eventuellt till nya roller då bolaget är ett stort och globalt företag. Vi söker dig med erfarenhet av resebranschen och som tidigare jobbat med Amadeus som bokningssystem.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att vara individanpassade gentemot kunden och dennes behov. Du kommer jobba med:
– Samtal och mejl med kunder, flygbolag och hotell.
– Administrativa uppgifter såsom bokningar, ombokningar, fakturering mm.
– Lösa problem eller eventuella hinder för kunderna som kan uppkomma.
Din profil
Vi söker dig med erfarenhet från resebranschen och som alltid har ett öppet sinne. Vi tror att du aldrig ser problem utan bara lösningar till alla utmaningar som man ställs inför. Vi tror även att du är van att jobba i ett högt tempo där fokuset ligger på kunden och att sprida en god energi till alla omkring dig. Ett krav för tjänsten är att du ska ha stor kunskap inom bokningssystemet Amadeus och Linkonline samt arbetat minst 2 år med att sälja affärsresor sedan tidigare.
Om företaget
Företaget är en spännande kund som växer inom resebranschen. Din arbetsgivare letar efter en långsiktig relation som kan växa hos dom i takt som dom växer som bolag. De har fina och fräscha lokaler i Stockholm där det finns bra anslutningar med kollektivtrafik.