Om tjänsten
Kanske är du den som får hjälpa dina familjemedlemmar när de köpt en ny mobil eller surfplatta? Då har du kommit rätt. Vi söker dig som är intresserad av teknik och samtidigt brinner för att hjälpa människor. Kundtjänsten är hos ett av världens största teknikföretag och fokuset under anställningen kommer att ligga på att alltid göra kunden nöjd. Innan tjänsten startar får du en gedigen utbildining på 4 veckor, därför krävs ingen tidigare utbildning inom IT eller liknande! På rasterna spelar man gärna pingis eller TV-spel och njuter av kollegornas sällskap. Kontoret är beläget i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
• Besvara inkommande samtal.
• Svara på mail
• Vägleda kunder i vardagsanvändning av teknik och hur det funkar.
• Hjälpa folk med deras problem i vardagen som involverar läsplattor och smartphones.
Din profil
Du är en person som:
• Har en professionell attityd och värdesätter god service.
• Intresse för teknik.
• Inte är rädd för utmaningar och ta dig an tekniska problem.
• Är flytande i svenska i både tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska.
Vi tror att du är:
• Är strukturerad.
• Är serviceinriktad.
• Är nogrann.
• Är ambitiös.
• Är kreativ då man jobbar utan manus.
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal.
• Arbetstiderna varierar mellan 8-21 samt jobb var tredje helg.
• Fina kontorslokaler i centrala Stockholm, nära till kommunikationer.
• Stor arbetsplats med god sammanhållning.
• Ca 4 veckors utbildning inom produkten och kommunikation.
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig.
Ansök idag! Urval sker löpande,