Om tjänsten
Är du en glad och positiv person som alltid vill ge det där lilla extra? Söker du efter en social arbetsplats fylld av gemenskap? Här får du meriterande arbetserfarenhet inför framtiden samtidigt som du får chansen att arbeta i Göteborgs härligaste team. Missa inte chansen, sök redan idag!
Vår kund är ett stort, globalt företag inom kundservice som erbjuder dig stora utvecklingsmöjligheter, ett härligt arbetsklimat och fina, öppna lokaler att arbeta i. Tjänsten inleds med en 6 månaders provanställning hos oss på Recruitive följt av en tillsvidareanställning hos vår kund. Anställningen påbörjas med en utbildning som är betald arbetstid. Utbildningen syftar till att du ska känna dig trygg i din arbetsroll. Arbetsplatsen präglas av sociala aktiviteter och företaget anordnar både AW:s och fester flera gånger per år.
Dina arbetsuppgifter
I din roll som kundtjänstmedarbetare för Canal Digital kommer du behandla inkommande samtal med ärenden som bland annat rör:
• Fakturafrågor
• Abonnemangsfrågor
• Enklare teknisk support
I ditt arbete står kundrelationsbyggande i fokus, det innebär att du på ett trevligt sätt vägleder kunden, besvarar på dess frågor och hjälper kunden att lösa deras problem. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen och arbetar aktivt med merförsäljning så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna samt tjänsterna för just dem.
Din profil
Som kundtjänstmedarbetare är du ansiktet och rösten utåt för Canal Digitals kunder. Vi söker dig som:
• Är bra på at lyssna och har en god kommunikativ förmåga
• Är en teamplayer
• Har goda färdigheter i svenska och engelska
• Drivs av att hjälpa andra
Om företaget
Vår kund är ett stort, globalt företag inom kundservice. Genom ditt arbete kommer du lära känna många härliga kollegor och dessutom utveckla dina förmågor inom problemlösning, samarbete och målinriktat arbete. Dessutom finns det stora möjligheter att utvecklas för dig som vill klättra upp i organisationen.