Om tjänsten
Recruitive söker dig som vill bli en del av Comviqs kundtjänstteam. Är du en fena på att förklara så att alla förstår och samtidigt drivs av att hjälpa andra? Är du kanske personen vänner och familj ringer när mobilen krånglar? Då är du den vi letar efter, ansök redan idag!
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos Comviq kommer du utvecklas inom kundbemötande, sälj och teknik. Alla värdefulla egenskaper om du redan jobbar inom service och vill ta nästa steg eller för dig som vill ta ett första kliv in i branschen. Tjänsten startar som ett konsultuppdrag hos Recruitive följt av en tillsvidareanställning direkt hos vår kund.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer gå ut på att behandla inkommande samtal från Comviqs kunder med frågor rörande till exempel produkter, fakturor, tekniska problem eller abonnemang. Ditt fokus kommer främst att vara nöjda kunder och att ge god service.
Anställningen påbörjas givetvis med en fullbetald utbildning för att du ska lära dig det du behöver och på så vis känna dig bekväm i din arbetsroll.
Din profil
Vi söker dig som…
• Drivs av att arbeta mot uppsatta mål
• Kan förklara på ett enkelt sätt
• Gillar att samarbeta i team
• Goda färdigheter i engelska och svenska
• Har en gymnasieexamen
Om företaget
Anställningen påbörjas med en 6 månaders provanställning hos oss på Recruitive, följt av en tillsvidareanställning direkt hos vår kund. Du kommer arbeta i ljusa lokaler i centrala Borås. Vår kund är ett stort, internationellt företag som drivs av en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Din arbetsplats kommer präglas av gemenskap, härliga kollegor och engagerade ledare!
Vi erbjuder
• Värdefull och meriterande arbetserfarenhet för framtiden
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Lön enligt kollektivavtal