Om tjänsten
Just nu söker vi kundtjänstmedarbetare till Proffsmagasinet. Du kommer sitta i en bred inhouse-kundtjänst och i rollen kommer du ta emot inkommande ärenden via mail och telefon från kunder och hjälpa dem med deras frågor angående order och leveransfrågor. Du kommer även i rollen att få hjälpa till med returhantering. Du kommer få möjlighet att arbeta i ett litet och härligt team som stöttar varandra. Rollen sträcker sig som minst fram till slutet av augusti men med möjlighet till förlängning vid väl utfört arbete.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal
• Administrativa sysslor så som mail-hantering och orderhantering
• Ge kunderna snabb och rätt service kring deras frågor.
Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget!
Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.
Arbetstiden är vanligtvis dagtid måndag-fredag. Tillträde sker i början av april.
Din profil
Vi söker dig som:
• Är serviceinriktad och är duktig på att uttrycka dig i både tal och i skrift.
• Är ansvarsfull och flexibel
• Trivs med att arbeta i högt tempo.
• Har fullbordad gymnasieexamen.
Din erfarenhet:
• Tidigare erfarenhet från serviceyrken är meriterande men inte ett krav. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper!
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett expansivt företag
• Ett företag som tänker på din fysiska arbetsmiljö
• Lön enligt kollektivavtal.
• Arbetstider mellan 07.30-15.30 eller 08.30-17.30
• Fina kontorslokaler i Hägersten och Liljeholmen, nära till kommunikationer.
Om företaget
Kunden är ett bygghandelsföretag på nätet där du enkelt kan handla verktyg och byggmaterial. De sitter i fina och fräscha lokaler, du tar dig enkelt dit via t.ex. buss eller tunnelbana.
Vi ser fram emot att presentera oss närmare under rekryteringsprocessen. Skicka in CV och personligt brev redan idag. Urval sker löpande!