Om tjänsten
Just nu söker vi dig som vill bli en del av Canal Digitals kundtjänst i centrala Göteborg! Är du den på släktkalaset som gärna sätter dig vid bordet där du inte vet vem någon är? Tar du med lätthet på dig uppgiften att lösa en sittplats på ett fullt lunchställe? Då kan du vara den vi letar efter, sök redan idag!
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du utvecklas inom kundbemötande, dialog och teamarbete. Alla värdefulla egenskaper om du redan jobbar inom service och vill ta nästa steg eller för dig som vill ta första steget i branschen.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer gå ut på att behandla inkommande samtal från Canal Digitals kunder med frågor rörande till exempel produkter, fakturor eller abonnemang.
I ditt arbete står kundrelationsbyggande i fokus, det innebär att du på ett trevligt sätt vägleder kunder, besvarar deras frågor samt hjälper dem att lösa deras problem. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen och att aktivt arbeta med merförsäljning så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna samt tjänsterna för just dem.
Anställningen påbörjas givetvis med en utbildning för att du ska lära dig det du behöver. Allt för att du ska lyckas i din nya kundtjänstroll.
Din profil
Vi söker dig som…
• Är noggrann och strukturerad
• Har en hög social förmåga
• Gillar att samarbeta i team
• Har goda färdigheter i engelska och svenska
Om företaget
Anställningen påbörjas med en 6 månaders provanställning hos oss på Recruitive, följt av en tillsvidareanställning direkt hos vår kund. Du kommer arbeta i nyrenoverade lokaler i centrala Göteborg. Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice. Din arbetsplats kommer präglas av gemenskap, härliga kollegor och sociala aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen i form av bland annat AW:s och fester!
Vi erbjuder
• Värdefull och meriterande arbetserfarenhet för framtiden
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Lön enligt kollektivavtal