Om tjänsten
Vill du jobba på en arbetsplats med teamkänsla och stora utvecklingsmöjligheter? Gillar du dessutom att lösa problem? Då är kundtjänst något för dig. Com Hem söker flera kundtjänstmedarbetare som får möjligheten att jobba hemifrån. Tjänsten är på heltid och startar med sex månaders provanställning som sedan övergår till en fast anställning.
Du kommer få allt du behöver för att göra ett bra jobb: en gedigen utbildning, jobbmaterial och dedikerade teamleaders som stöttar dig på vägen. Du kommer att jobba med enklare teknisk support, kundservice och produktinformation. Som kundtjänstmedarbetare kommer du jobba med att inkommande samtal angående TV och bredband. Trots att du jobbar på distans kommer du tillhöra ett team och ha tät kontakt med övriga i gruppen samt teamleader genom daglig och veckovis avstämning, ibland digitalt, ibland på kontoret.
Dina arbetsuppgifter
– Hjälpa kunder över telefon.
– Hjälpa kunder via mail och chatt.
– Ge kunderna ett fantastiskt bemötande och god service.
– Aktivt bidra till att kunderna har rätt produkt för dem genom merförsäljning.
Din profil
Vi ser gärna att du:
– Drivs av uppsatta mål och gillar högt tempo.
– Är flexibel och bra på kundanalys.
– Tidigare jobb inom service är meriterande.
Krav för tjänsten:
– Fullständiga gymnasiebetyg.
– Flytande i både svenska och engelska.
– Utgår från (eller har möjlighet att pendla till) Borås.
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du är:
– Självgående
– Ansvarsfull
– Strukturerad
– Noggrann
Om företaget
Vi erbjuder:
– Utvecklingsmöjligheter i ett stort företag.
– Lön enligt kollektivavtal.
– Möjligheten att arbeta hemifrån.
Ansök idag! Vi intervjuar löpande.