Om tjänsten
Är du en person som älskar att ge bra service internt och externt? Har du även ett intresse för medier och kommunikation? Vi söker nu dig som brinner för att skapa och utveckla goda kundkontakter genom en service och support i högsta klass.
Stämmer detta in på dig? Då är du personen som Retriever söker till sitt Customer support team som håller till i fina lokaler i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer support kommer du få en omväxlande roll med stort eget ansvar. Du kommer arbeta i ett team på 5 personer där ni tillsammans genom tätt samarbete strävar mot att ge kunderna en service i världsklass via olika kanaler. Du kommer att ta ansvar för företagets leverantörer av kontorsmaterial, städ, fastighetsägare mm.
Dina främsta arbetsuppgifter:
– Hjälpa kunder med supportärenden på telefon, mail och sociala medier.
– Ansvara för ett antal leverantörer och proaktivt se till att Retrievers kontor har allt dom behöver samt ge service internt till kollegor.
– Vara ansvarig för kommunikationen med kunder i sociala medier.
Din profil
För att trivas och bli lyckosam i rollen som Customer support hos Retriever så behöver du vara ordningsam och gilla att ge service till kunder och kollegor! Du har en god social förmåga, är orädd och nyfiken samt är pedagogisk lagd. Du är även en person som tar stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter och kunna vara proaktiv och självgående i ditt arbetssätt.. Du tycker om att jobba i ett högt tempo och har förmågan att själv prioritera din tid utefter vad som är viktigast just nu. Du är datavan och har lätt för att lära dig nya IT-system.
Utöver detta ser vi att du har erfarenhet av service eller administration.
Om företaget
Retriever är Nordens ledande företag för analys av data och kommunikationsinsikter. De har varit ledande inom digitaliseringen av mediebevakningsbranschen i över ett decennium, genom att lansera den senaste tekniken på marknaden och genom att anpassa deras verksamhet till det ständigt föränderliga datalandskapet.
Deras drivkraft är att förstå sina kunders verklighet, för att kunna förse dem med bättre insikter som i slutändan leder till bättre beslutsfattande. Retrievers mål är att bli deras mest värdefulla leverantör inom business intelligence.