Om tjänsten
Är du en person som älskar att ge bra service internt och externt? Trivs du i en varierande roll med både löpande support och administrativa uppgifter? Vi söker nu dig som brinner för att skapa och utveckla goda kundkontakter genom en service och support i högsta klass.
Om detta stämmer in på dig är du personen som Retriever söker till sitt Customer support team som håller till i fina lokaler i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer support erbjuds du en omväxlande roll med stort eget ansvar. Du kommer att tillhöra ett mindre team där du dels arbetar tillsammans med teamet med inkommande support via flera olika kanaler, dels självständigt ansvarar för vissa uppgifter inom office management såsom leverantörskontakter, felanmälningar och bemanning av telefon.
Dina främsta arbetsuppgifter:
– Hjälpa kunder med supportärenden på telefon, chatt och mejl
– Bemanna inkommande kanaler (chatt, telefon och mejl) mellan 8-17
– Ansvara för leverantörskontakter och andra office management uppgifter
Din profil
För att trivas och lyckas i rollen som Customer support hos Retriever så behöver du vara ordningsam och gilla att ge service till kunder och kollegor! Du har en god social förmåga, är orädd och nyfiken. Du är även en person som tar stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter och kan vara initiativtagande och självgående i ditt arbete. Du tycker om att jobba i ett högt tempo och har förmågan att själv prioritera din tid utifrån vad som är viktigast just nu. Du har god digital vana.
Utöver detta ser vi gärna att du har erfarenhet av service, support eller administration.
Varför ska du söka?
Retriever sitter i fina lokaler på bästa adress i stan. Dina kollegor är ett härligt gäng med hjärtat på rätt ställe som värderar det sociala. De erbjuder dig en flexibel arbetsplats, där du tillåts jobba hemma ca 1 dag/vecka. Fina möjligheter att växa och utvecklas internt finns också. Tjänsten är ett vikariat till och med 30/9 men med god chans till förlängd anställning efter avslutat vikariat.
Om företaget
Retriever är Nordens ledande företag för analys av data och kommunikationsinsikter. De har varit ledande inom digitaliseringen av mediebevakningsbranschen i över ett decennium, genom att lansera den senaste tekniken på marknaden och genom att anpassa deras verksamhet till det ständigt föränderliga datalandskapet.
Deras drivkraft är att förstå sina kunders verklighet, för att kunna förse dem med bättre insikter som i slutändan leder till bättre beslutsfattande. Retrievers mål är att bli deras mest värdefulla leverantör inom business intelligence.