Om tjänsten
Vi söker dansktalande kundtjänstmedarbetare! Arbetsplatsen är belägen i Stockholm.
Kunderna förväntar sig det där lilla extra, ibland är det bara ett extra hörbart leende som krävs för att göra kunden nöjd. Ibland krävs det mer än så, men anställningen inleds med en gedigen introduktion.
Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor gällande deras bil som de antingen leasar eller äger. Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.
Arbetstiden är dagtid måndag-fredag. Tillträde sker enligt överenskommelse.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Administrativa sysslor så som mail-hantering
• Ge kunderna snabb och rätt service kring deras frågor
• Ta ett större ansvar på den danska marknaden då den består av ett mindre team
Din profil
Vi söker dig som:
• Är serviceinriktad och är duktig på att uttrycka dig i både tal och i skrift.
• Behärskar danska men även har goda kunskaper i svenska och engelska.
• Är ansvarsfull och flexibel
• Har fullbordad gymnasieexamen.
• Har förståelse för premium med allt vad det innebär.
Din erfarenhet:
Tidigare erfarenhet från serviceyrken är meriterande men inte ett krav. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper!
Ni kommer bli ett sammansvetsande team där ingen vardag är den andra lik. För att bli en del av det danska teamet så behöver du besitta stor portion av professionalism, noggrannhet och självklart humor.
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett expansivt företag
• Lön enligt kollektivavtal.
• Fina lokaler i centrala Stockholm med närhet till kommunikationer.
Ansök redan idag! Urval sker löpande,