Om tjänsten
Nu söker vi dig som gillar att jobba med service och alltid tar dig an administrativa uppgifter med ett leende. Du kommer jobba i ett nära team med en familjär känsla och i en internationell arbetsmiljö. Upplärning sker på plats och företaget sitter i ljusa välkomnande lokaler.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på ett år och för rätt person kan det senare övergå till en anställning hos företaget.
Inleds med 6 månaders provanställning som sedan övergår till tillsvidareanställning hos oss på Recruitive.
Ansök idag, urval sker löpande.
Startdatum är 1 september.
Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare är du en vital del av kundupplevelsen och därför söker vi dig som är lösningsorienterad och engagerad. Du hanterar varierande typer av frågor från företag men främst handlar det om följande:
• Svara på kunders frågor och förfrågningar via e-post och telefon angående beställningar, fakturor och andra ärenden.
• Effektivt koppla samman kunder med rätt person inom företaget för att säkerställa snabb och korrekt hantering av ärenden.
• Ta emot serviceärenden
• Delta i anbudsprojekt genom att assistera i förberedelseprocessen och samordna dokumentation.
Din profil
Vi tror att du:
• Förstår vikten vid detaljer och deadlines
• Sätter dig snabbt in i nya system
• Har lätt för att lära
Krav för tjänsten:
• Flytande i svenska och finska
• Tidigare erfarenhet inom service
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa:
• Lagspelare
• Noggrann
• Serviceinriktad
Om företaget
Anställningen påbörjas med en 6 månaders provanställning hos oss på Recruitive. Vår kund är ett stort, internationellt företag inom medicinteknik och på kontoret i Mölndal sitter det ett tiotal medarbetare. Din arbetsplats kommer präglas av teamkänsla och hjälpsamma kollegor.
Vi erbjuder
• Arbetstider mellan 08.00-16.00.
• Samarbete i ett litet team
• Förmåner enligt kollektivavtal
Välkommen med din ansökan, så berättar vi närmare om tjänsten!