Om tjänsten
Till vår kund i centrala Stockholm söker vi en HR-Assistent / Office Administrator. Detta börjar som konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget! I rollen arbetar du tätt ihop med företagets HR Business Partner. Rollen är bred med hög variation på arbetsuppgifter och för rätt person finns goda möjligheter till avancemang inom företaget.
Dina arbetsuppgifter
• Underhållning och uppdatering av HR-dokument.
• Administration och deltagande kopplat till SAM.
• Rekryteringsadministration.
• Administration kring on-boarding.
• Hantera personaldokumentation och säkerställa korrekt arkivering.
• Värna om trivseln på kontoret.
• Samordna arrangemang.
Din profil
Vår kund ser att du är en ansvarstagande och driven person som är strukturerad och organiserad. Variationen kring arbetsuppgifter kräver att du som person är flexibel och prestigelös. Erfarenhet eller utbildning utav administration eller personalarbete krävs. Flytande i tal och skrift i engelska och svenska är ett krav.
Om företaget
Transvoice förmedlar och administrerar tusentals tolk- och språktjänster per dag, till stat, kommun, myndigheter, förvaltningar samt privata företag och organisationer i hela Sverige. I deras nätverk ingår ca 6.000 tolkar och översättare, som representerar 206 olika språk och dialekter. De levererar språktjänster dygnet runt, med målet att erbjuda marknadens bästa tillgänglighet och servicenivå. Tjänsterna omfattar alltifrån översättning på olika språk, uppdrag med kontakttolk eller telefontolk, till den unika tjänsten TolkDirekt – en ondemand-tjänst för telefon- och videotolkning. Transvoice har 140 anställda på tre kontor i Stockholm (HK), Malmö och Norrköping.