Om tjänsten
Vi söker just nu en Interim HR Business Partner (HRBP) till en av våra kunder för ett uppdrag som sträcker sig över cirka 6 månader. Du kommer att spela en nyckelroll i organisationen och bidra till utvecklingen av medarbetarna och ledarskapet. Kontoret är beläget på Södermalm och växer kraftigt, vilket erbjuder en dynamisk arbetsmiljö.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innehålla:
– Kartläggning av roller och kompetenser inom organisationen
– Fungera som ett starkt stöd för mellanchefer och ledningsgruppen i förändringsarbete
– Samarbeta med ledningen för att implementera strategiska HR-initiativ
– Bidra till utvecklingen av en positiv företagskultur och medarbetarengagemang
– Övervaka HR-processer och säkerställa efterlevnad av företagets riktlinjer
Din profil
– Relevant akademisk examen inom HR, psykologi eller motsvarande
– Tidigare erfarenhet av liknande roller, gärna inom en interim kapacitet
– Starka kommunikations- och ledarskapsförmågor
– Förmåga att arbeta självständigt samt i team med olika nivåer i organisationen
– Engagerad och proaktiv i ditt arbetssätt
Om företaget
Vad vi erbjuder:
– Kollektivavtal och bra anställningsvillkor
– Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring
– Friskvårdsbidrag
– Goda möjligheter att utvecklas och växa inom bolaget
– Härliga kollegor från hela världen!