Om tjänsten
Är du den som får hjälpa dina familjemedlemmar när de köpt en ny mobil eller den som håller koll på den senaste inom mobiler, surfplattor och datorer? Då har du kommit rätt. Vi söker dig som är intresserad av teknik och samtidigt brinner för att hjälpa människor. Kundtjänsten är hos ett stort globalt teknikföretag och fokuset under anställningen kommer att ligga på att alltid göra kunden nöjd. Tjänsten är heltid och vi letar efter någon som vill utvecklas i sin roll. Vi erbjuder dig erfarenhet från högklassig service och en sprudlande energi på arbetsplatsen. På rasterna spelar man gärna pingis eller TV-spel och njuter av kollegornas sällskap. Kontoret är beläget i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
• Besvara inkommande samtal.
• Svara på mail
• Vägleda kunder i vardagsanvändning av teknik och hur det funkar.
• Hjälpa folk med deras problem i vardagen som involverar läsplattor och smartphones.
Din profil
Din erfarenhet
• Har en professionell attityd och positiv.
• Fullgjord gymnasie examen är ett krav.
• Intresse för teknik.
• Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska.
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Är strukturerad.
• Är serviceinriktad.
• Är nogrann.
• Är ambitiös.
• Är kreativ då man jobbar utan manus.
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal.
• Arbetstiderna varierar mellan 8-21 samt jobb var tredje helg.
• Fina kontorslokaler i centrala Stockholm, nära till kommunikationer.
• Stor arbetsplats med god sammanhållning.
• Ca 4 veckors utbildning inom produkten och kommunikation.
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig.
Ansök idag! Urval sker löpande,