Om tjänsten
Com Hem söker dig som är intresserad av att utvecklas inom service och kundbemötande. I den här rollen kommer du vara ansiktet och rösten ut för Com Hem och arbeta för att ge bra kundupplevelser och service till deras kunder. Du kommer dessutom att arbeta hemifrån och blir därför tilldelad alla redskap och den support du behöver för att känna dig trygg, bekväm och kunna göra ett bra arbete. Är du den vi söker? Ansök redan idag!
Tjänsten inleds med en provanställning hos Recruitive med möjlighet till förlängning och tillsvidareanställning, där i så fall kommer arbeta på företagets kontor i Borås. Krav för tjänsten är därför att du utgår från eller har möjlighet att pendla till Borås.
Tjänsten inleds med en fullbetald utbildning som varar i flera veckor, vilket ger dig en stabil grund att stå på för ditt fortsatta arbete. Företaget jobbar mycket med coachning och personlig feedback för att du ska växa och utvecklas i din roll.
Dina arbetsuppgifter
– Behandla inkommande samtal med frågor om TV och bredband
– Mejl och chatt
– Enklare teknisk support
– Ge kunder bästa möjliga service
Din profil
– Du gillar att hjälpa andra
– Du kan ta egna initiativ
– Du är duktig på problemlösning
– Du gillar att arbeta efter uppsatta mål och vill utvecklas inom merförsäljning
Om företaget
Välkommen till en arbetsgivare som satsar på dig som anställd! Här har du tillgång till alla verktyg du behöver för att kunna utvecklas i din arbetsroll. För dig som är intresserad finns det dessutom möjlighet att klättra inom organisationen.
Vi erbjuder dig:
– Lön enligt kollektivavtal
– Stöttande och hjälpsamma chefer och ledare
– Möjlighet att arbeta hemifrån