Om tjänsten
Zalandos kundtjänst söker nya medarbetare!
Vi söker nu medarbetare till Zalandos kundtjänst på uppdrag av Teleperformance. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Uppdraget utgår från lokal i Solna men det finns även möjlighet till att jobba hemifrån.
Rollen innebär att ta emot inkommande samtal, mail och chattar från företagets kunder och hjälpa kunderna med deras frågor kring bland annat annonser, betalning och inloggning. Kundens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta ett till steg. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans, t.ex. after works och team aktiviteter.
Dina arbetsuppgifter
• Svara på inkommande samtal, mail och chattar från företagets kunder.
• Ge professionell service och rådgivning.
• Hantera ärenden kring bland annat lagersaldo, ordar och fakturor.
Din profil
Din erfarenhet
• Har en vilja av att hjälpa och en professionell attityd.
• Tidigare arbete inom service är meriterande.
• Fullgjort gymnasiestudier.
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska.
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Är strukturerad.
• Är serviceinriktad.
• Är nogrann.
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal.
• Man jobbar på schema och man förväntas jobba var tredje helg. Öppetiderna är kl 08-20 mån-fre och 10-18 lör-sön.
• Fina kontorslokaler i centrala Stockholm, nära till kommunikationer men även möjlighet att jobba hemifrån.
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig. Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal
Ansök idag! Urval sker löpande,