Om tjänsten
Är du en resultatinriktad, stresstålig och serviceinriktad person som drivs av möjligheten att utvecklas och att få ta eget ansvar? Vill du vara med och bidra till våra kunders framgångar samtidigt som du har roligt på jobbet? Då kan rollen som Kundtjänstmedarbetare vara helt rätt för dig. Välkommen med din ansökan!
Dina arbetsuppgifter
Det dagliga arbetet går först och främst ut på att ge professionell service och support och arbeta med felsökning och problemlösning tillsammans med trevliga kollegor. Utöver det kommer du att ta emot inkommande samtal och hantera ärenden du ansvarar för. Att jobba som Kundtjänstmedarbetare är både roligt och väldigt utvecklande! I det här jobbet kommer du att arbeta med kundsamtal och försäljning. Du kommer även att arbeta i öppna, ljusa och trivsamma lokaler i Örebro för ett innovativt, stort och internationellt.
Din profil
För att kunna uppskatta arbetsuppgifterna i rollen som Kundtjänstmedarbetare underlättar det för din egen del om du är en person som sporras av att bidra till verksamhetens utveckling. Vårt enda krav på dig är att du inte tar sista bussen till jobbet och att du har goda kunskaper inom kundsamtal, försäljning och problemlösning. Vi hoppas lite extra på en kollega för att lyckas i rollen krävs det att du har siktet inriktat på resultatet och hittar lösningar på eventuella problem som uppstår på vägen
Om företaget
Vi erbjuder
•Goda utvecklingsmöjligheter och karriärvägar hos ett stort företag
•Ett coachande ledarskap och en dedikerad teamleader
•En närvarande och stöttande konsultchef
•Fina kontorslokaler med nära till kommunikationer
Omfattning: Mellan 80-100%
Lön: Timlön enligt kollektivavtal
Placering: Aspholmen i Örebro
Arbetstider: Förlagda varierande tider måndag-fredag 8 – 19 samt lördag
Ansök idag! Urval sker löpande.