Om tjänsten
Klarna söker dig som har ett genuint intresse för kundservice! Är du personen som gör det lilla extra för att kunden ska känna sig sedd? Då kan denna tjänst vara perfekt för dig. I den här rollen kommer du arbeta med att hjälpa kunder via telefon och chatt. Du kommer att få en betald utbildning i början av din anställning, för att du ska känna dig trygg i din nya roll. Tjänsten är på heltid, arbetstiderna är varierande och tjänsten är placerad på Lindholmen i Göteborg.
Klarnas kundtjänst har öppet mellan 07-01. Det är schemalagd arbetstid och i först hand möter du kunderna via chatt men det förekommer även kontakt över telefon.
Tjänsten inleds med 6 månaders provanställning som sedan övergår till tillsvidareanställning.
Vi på Recruitive tar din personlighet på allvar! Vi ser förbi CV och fokuserar istället på dig som människa. Låt därför inte ett bristfälligt CV hindra dig från att söka.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter:
– Ta emot samtal och chatt från kunder och hjälpa dem med frågor och problem
– Hantera chatt och mejl
– Hjälpa till med olika betallösningar, betalningspåminnelser och fakturafrågor
Din profil
Din profil:
– Din kommunikativa förmåga gör att du är duktig på att förstå andra och är bra på att göra dig förstådd
– Du är engagerad och vill utvecklas
– Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
– Det är meriterande om du arbetat med ekonomi och service tidigare men det är inget krav
Om företaget
Hos Klarnas kundtjänst kommer du bli en viktig del av ett team som arbetar och utvecklas tillsammans. Det är stort fokus på utveckling och du kommer få möjlighet till personlig coachning för att du ska nå dina mål. Det finns även mycket goda utvecklingsmöjligheter inom företaget för dig som vill ta nästa steg i karriären.