Om tjänsten
Till vårat kontor i centrala Göteborg söker vi nu ytterligare en konsultchef med känsla för personligheter och affärmannaskap! Vi arbetar med rekrytering och bemanning inom tjänstemannasektorn i Göteborg. Vi är experter på Försäljning, HR, Administration och Kundservice. Hos oss finns stora möjligheter att vara med och påverka och utvecklas då vi växer snabbt! Vi vill ligga i framkant gällande digitalisering och vi hoppas att du delar vårat intresse för utveckling och ständiga förbättringar.
Dina arbetsuppgifter
– Referenstagning
– Intervjua kandidater på telefon och i möten
– Personalvård
– Skriva anställningsavtal
– Uppföljning hos våra kunder
– Administration
Din profil
Vi söker dig som har studerat Personalvetarprogrammet alternativt annan relevant utbildning och har ett stort intresse för rekrytering och människor.
Ditt tävlingsfokus, din strukturerade, serviceinriktade och ansvarstagande sida kommer att göra att du trivs utmärkt. Är du dessutom prestigelös, flexibel och har god prioriteringsförmåga är detta din rätta arbetsplats!
Viktigt för tjänsten:
– God kommunikationsförmåga.
– Att du uttrycker dig väl på svenska och engelska.
– Erfarenhet från arbete inom service och administration.
– Gillar att leverera resultat.
Har en ständig strävan till förbättring då vi utmanar os själva hela tiden för att hitta nya lösningar och metoder!
Om företaget
Vi ser gärna att du har erfarenheter från bemanning och/eller rekrytering alternativt haft tidigare ledarroll. Ansök omgående då urval sker löpande.