Om tjänsten
Vill du göra karriär inom tjänstemannasektorn och lära dig mer om service och kundvård? Då har vi jobbet för dig! Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till tillsvidareanställning hos kundföretaget. Kunden i fråga är ett stort välkänt företag med starkt varumärke. Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt.
Kundens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.
Arbetstiderna varierar från vardagar och helg mellan 06.30 – 00.30. Tillträde omgående.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon, mail och chatt.
• Enklare supportärenden
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov och identifiera behov hos kunden och erbjuda merservice
• Följa upp och administrera kundserviceärenden
Din profil
Din erfarenhet
• Flytande i svenska i tal, goda kunskaper i engelska
• Fullgjord gymnasieexamen är ett krav
• Erfarenhet inom service är meriterande
På denna arbetsplats är det hög trivsel och som anställd får du många härliga kollegor men även nya vänner och gedigen erfarenhet av kundservicearbetet.
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i internationella företag.
• Fräscha kontorslokaler i Stockholm nära till kommunikationer med buss spårvagn
• Friskvård, pension och kollektivavtal
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig. Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal
Ansök idag! Urval sker löpande.