Om tjänsten
Är du en social person som är intresserad av att utvecklas inom kundsupport? Vill du vara med och bidra till Comviqs framgångar? I rollen som kundservicemedarbetare får du chansen att göra just det, och samtidigt ha ett väldigt roligt och utvecklande jobb. Sök redan idag!
I den här rollen kommer du huvudsakligen att arbeta med att vägleda kunder på ett serviceinriktat och professionellt sätt via telefon. Dina framtida kollegor är ett sammansvetsat och härligt gäng som hjälper och stöttar varandra i det dagliga arbetet. Dina arbetstider kommer vara dagtid under vardagar.
Dina arbetsuppgifter
I jobbet ingår till exempel att
* besvara inkommande samtal
* ta emot beställningar
* informera om produkter och avtal
* aktivt arbeta med merförsäljning som en del av service
Din profil
Är du rätt person för jobbet?
Comviq söker morgondagens stjärna inom kundsupport, tekniska ärenden och försäljning. Du är serviceinriktad och stresstålig i allt du tar dig an. Det är även viktigt att du har lätt för att sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter. Som person är du social och kommunikativ och utöver det får du gärna ha serviceerfarenhet, men det är inget krav.
Vi önskar även att du
* har fullständig gymnasial utbildning
* har god datorvana
* uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska
Det är meriterande om du
* har erfarenhet av service
Om företaget
På Comviqs kundservice erbjuder vi samtliga anställda goda möjligheter till kompetensutveckling – och därigenom en chans att växa såväl privat som professionellt.
Erbjudande
* arbetsplats med centralt läge i Borås
* regelbunden coachning och feedback från dina närmsta chefer
* trygg anställning med lön enligt kollektivavtal
Hur du ansöker
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Recruitive men arbeta uppdragsbaserat hos Comviq. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt!
Vi ser fram emot att höra från dig!