Om tjänsten
Blomsterlandet söker dig med ett blomstrande intresse för växtbranschen.
Är du en kreativ person med gröna fingrar som uppskattar att bidra till företagets utveckling med fokus på Kundservice? Då kan tjänsten som kundservicemedarbetare vara helt rätt för dig. I denna roll sköter vi på Recruitive rekryteringsprocessen och du kommer bli anställd direkt av Blomsterlandet med placeringsort Bromma.
Det kommer ges viss möjlighet för flexibilitet att jobba både på kontoret och hemifrån. Arbetstiderna är kontorstid, vardagar och i dagsläget en helg i månaden. Tillsammans med teamet jobbar du med fokus på resultat och att leverera kvalité på hög nivå. Låter det intressant? Skicka då din ansökan redan idag och ta chansen att hjälpa kunder med allt från leveransstatus till frösättning!
Dina arbetsuppgifter
• Ta emot inkommande samtal från kunder
• Hantera mejl och chatt
• Viss hantering av sociala medier och Messenger
• Det kan även förekomma kundkontakt över videosamtal
• Hantera statistik
• Jobba mot uppsatta mål
Din profil
• Du har en bred kunskap om växter och tillbehör
• Du drivs av att hitta kreativa lösningar
• Glädjespridare är ditt mellannamn
• Du är analytisk och därmed van att lära dig nya system
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice samt god datorvana
Om företaget
Blomsterlandet är en svensk kedja med 63 butiker från Malmö i syd till Luleå i norr.
Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård, som buketter, arrangemang och accessoarer till vardag och fest. Dessutom är e-handeln öppen dygnet runt.
Genom en kombination av kunskap, service, inspiration och högt engagemang erbjuder Blomsterlandet ett prisvärt utbud med hög kvalitet där endast fantasin sätter gränserna.
Inköp görs direkt från odlaren utan onödiga mellanhänder och i möjligaste mån svenskodlade växter från din närhet.
Välkommen till ett riktigt Blomsterland.