Om tjänsten
Skruvat.se växer i Stockholm och behöver nu en ny medarbetare till sitt kundserviceteam. Har du tidigare arbetat med service och är redo för en ny resa så kan det vara dig vi söker!
I rollen som kundservicemedarbetare hos Skruvat så arbetar du både med kundkontakt och administrativa uppgifter. Som företag vill de fortsätta växa och ser därför gärna att du som ansöker har en förmåga att ifrågasätta processer och hjälpa till att optimera arbetet.
Anställningen sker direkt med Skruvat och intervjuer hålls löpande så skicka in din ansökan nu!
Dina arbetsuppgifter
I rollen arbetar du med inkommande samtal och mail från kunder som handlar på hemsidan. Backofficearbete såsom kontakt med leverantörer ingår även i rollen. Du kommer arbeta i ett team om 8 personer där du även får möjlighet att utveckla dina färdigheter tillsammans med chefer på plats.
Kontoret ligger på drottninggatan och arbetstiderna är förlagt på vardagar mellan 8-17.
Din profil
Kompetenskrav:
Gymnasieexamen
Tidigare erfarenhet av serviceyrket
Som person ser vi att du är:
– Har en datorvana av att arbeta olika typer av system
– Nyfiken och gärna ifrågasättande som person
– Har ett intresse för e-handel eller fordon
Om företaget
Skruvat.se har sedan starten 2008 vuxit och blivit Nordens största e-handelsplats för nya bildelar på nätet. Vår målsättning är att alltid ge dig en bra köpupplevelse där våra produkter, vår service och vår kompetens motsvarar dom krav du som kund har!
Genom att hela tiden sträva efter en god kundupplevelse har ett samarbete med ledande europeiska leverantörer etablerats och produktutbudet växer.