Om tjänsten
Vi söker nu personal till en välkänd tv- och bredbandsleverantörs kundservice på uppdrag av Teleperformance med placering i Göteborg. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke.
Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor om sitt tv-abonnemang på ett effektivt och professionellt sätt.
Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa norska kunder via telefon.
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov och identifiera behov hos kunden och erbjuda merservice
• Följa upp och administrera kundserviceärenden
• Merförsäljning
Din profil
Din erfarenhet
• Flytande i svenska i tal, goda kunskaper i engelska. God förståelse för norska.
• Fullgjord gymnasieexamen är ett krav
• Norska är meriterande, men inte ett krav
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Lön enligt kollektivavtal
• Fräscha kontorslokaler i Göteborg nära till kommunikationer med buss och spårvagn
• Betald utbildning på ca 3 veckor att börja med, samt kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöljigheter
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig.
Schemalagd arbetstid.
Inleds med 6 månaders provanställning.
Ansök idag! Urval sker löpande.