Om tjänsten
Till våran kund i Solna söker vi en kundtjänchef på heltid. Bolaget verkar inom telekombranschen och är ett av de mest framgångsrika och snabbbväxande i branschen.
Som kundtjänstchef kommer du leda en kundtjänstgrupp på kontoret i Solna på ca 6-8 personer. Du kommer att jobba med affärsutveckling av bolagets processer och bygga nya smarta och rutiner för att göra gruppens arbete effektivare. Du kommer ha personalansvar för gruppen och ansvara för deras utveckling och trivsel. Bolaget satsar mycket på sina anställda och erbjuder utbildningar och konferenser för att stärka kulturen och kompetensen i bolaget. Rollen är en rekrytering direkt hos kunden.
Dina arbetsuppgifter
– Leda och utveckla bolagets kundtjänst för att skapa stort värde hos kunderna.
– Jobba med att implemnetera nya tekniska lösningar för att underlätta kundtjänstens arbete
– Coacha och utveckla personalen i gruppen
– Skapa goda sammarbetsformer internt med andra grupper i bolaget
Din profil
Din erfarenhet
– Du ha ska haft en ledarroll på en kundtjänst sen tidigare i minst 3 år.
– Ha teknisk erfarenhet sen tidigare inom it/telekom är meriterande
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Är strukturerad.
• Är serviceinriktad.
• Är tydlig och pedagogisk i sitt ledarskap
Om företaget
De erbjuder
• Individuell lön.
• Tjänstepension
• Arbetstiderna 8-17. Stängt röda dagar och helg.
• Fina kontorslokaler, nära till kommunikationer i Solna.
Ansök idag! Urval sker löpande,