Om tjänsten
Har du ett intresse för kundbemötande, service och försäljning? Vill du arbeta som kundtjänstmedarbetare med omgående start? Till vår kund i Eskilstuna söker vi just nu nya stjärnor till Comhems kundtjänst. Du arbetar hemifrån och får tillgång till den utrustning och support du behöver för din utveckling, du börjar även din anställning med en utbildning på distans. Tjänsten är på 80-100% och inleds med en 6 månaders provanställning hos Recruitive med möjlighet till tillsvidareanställning hos kundföretaget. Krav för tjänsten är att du utgår från eller har möjlighet att pendla till Eskilstuna vid behov.
Låter detta som någonting för dig? Ansök redan idag! Startdatum för tjänsten är 12e april.
Dina arbetsuppgifter
•Ta emot inkommande samtal och hjälpa privatkunder med ärenden och frågor inom TV, bredband och telefoni.
•Arbeta med försäljning av Comhems produkter och tjänster.
•Ge professionell service.
•Arbeta administrativt i olika system.
Din profil
För att trivas i den här rollen har du ett intresse för försäljning och service vilka båda är stora delar av dina dagliga arbetsuppgifter. Det är en fördel om du uppskattar variation och har lätt för att prata med och förstå andra människor. Vi tror att du som är positiv och lyhörd kommer att fungera väldigt bra i rollen och vi tar för givet att du alltid är mån om att göra ett bra arbete.
Denna tjänst innebär även att du får det bästa av två världar – du tillbringar dina arbetsdagar hemma med stor stöttning från kompetenta kollegor och teamledare, samtidigt som du får njuta av fördelarna med att vara anställd hos Recruitive och ha en stöttande konsultchef.
Krav för tjänsten:
• Fullständig gymnasieexamen.
• Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska språket.
Om företaget
Vi erbjuder:
•Utvecklingsmöjligheter i ett stort företag.
•Lön enligt kollektivavtal.
•Friskvård, försäkringar och pension.
•Arbetstider måndag-fredag 08:00-19:00 och lördag 09:00-15:00.
•Stöttande och hjälpsamma chefer och ledare.