Om tjänsten
iZettle’s kundtjänst söker nya medarbetare med placering i Stockholm/Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget! Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt globalt företag med ett starkt varumärke.
Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.
Arbetstiden är 8-20 måndag-fredag, jobb var tredje helg 9-18. Tillträde sker enligt överenskommelse.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Administrativa sysslor, t.ex. mail-hantering
• Ge kunderna snabb och rätt service kring deras frågor
Din profil
Din erfarenhet
• Erfarenhet från service är meriterande
• Fullgjort gymnasiestudier.
• Flytande i svenska i tal, goda kunskaper i engelska. Kunskaper i annat nordiskt språk är meriterande!
•Teknikintresse är ett krav
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Är ansvarsfull
• Är serviceinriktad.
• Vill utvecklas på din arbetsplats
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal.
• Fina kontorslokaler i centrala Stockholm, nära till kommunikationer, med WiFi.
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig. Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal
Ansök idag! Urval sker löpande,