Om tjänsten
Brinner du för kundservice och älskar att prata i telefon? Är du en strukturerad, positiv och lösningsorienterad person? Då är det dig vi söker!
Till vår kund i Solna Business Park söker vi kundtjänstmedarbetare till Medmera Bank. Rollen är på heltid och innebär kundkommunikation via inkommande/utgående samtal, mail samt andra digitala kanaler. Det förekommer även administrativt arbete och försäljning.
Den här tjänsten har en central roll i verksamheten då kundvärde är en av bankens värdegrundspelare. Det finns möjlighet till att både påverka och utvecklas inom företaget.
Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag på heltid med god chans till överrekrytering.
Dina arbetsuppgifter
– Hjälpa kunder över telefon, mail och andra kanaler
– Hantera administrativt arbete och försäljning
– Agera som ansiktet utåt för företaget
Din profil
Din erfarenhet:
– Tidigare erfarenhet inom service är ett krav.
– Fullständig gymnasieexamen är ett krav.
– Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska är ett krav.
– Liknande jobb inom bank och finans och/eller administrativt arbete är meriterande.
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
– Gillar högt tempo
– Är stresstålig
– Är en lagspelare
Om företaget
Vi erbjuder:
– Start omgående med 2 veckors utbildning
– Lön enligt överenskommelse
– Arbetstider 08-17 vardagar
– Fina kontorslokaler i Solna Business Park, nära till kommunikationer
Ansök idag, urval sker löpande!