Om tjänsten
Brinner du för kundservice och älskar att prata i telefon? Är du en strukturerad, positiv och lösningsorienterad person? Då är det dig vi söker!
Till MedMera Bank söker vi nu dig som vill jobba med kundservice och samtidigt få en fot in i bankvärlden! Rollen är på heltid och innebär kundkommunikation via samtal, mail samt andra digitala kanaler, samt administrativt arbete.
Den här tjänsten har en central roll i verksamheten då kundvärde är en av bankens värdegrundspelare. Det finns möjlighet till att både påverka och utvecklas inom företaget.
Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag på heltid med god chans till överrekrytering.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:
• Ha kontakt med företagets kunder via mail, telefon och andra digitala kanaler
• Arbeta med merservice och merförsäljning till företagets kunder
• Hantera allt från snabbt avklarade till mer djuptgående ärenden
• Arbeta med löpande hantering av företagets tjänster
• Agera ansiktet utåt för företaget
Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Gillar att arbeta i ett högt tempo
• Är en lagspelare som arbetar bra i såväl grupp som ensam
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är driven, engagerar och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål
Din erfarenhet:
• Du har tidigare erfarenhet av kundservice
• Du har fullständig gymnasieexamen
• Bakgrund inom ekonomi/bank/finans eller administration är meriterande
• Uttrycker dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska
• Har goda kunskaper i Microsoft Office
Låter det som du? Ansök idag, urval sker löpande!
Om företaget
Vi erbjuder:
• Start omgående med 2 veckors utbildning
• Lön enligt överenskommelse
• Arbetstider vardagar 08-17
• Fina kontorslokaler i Solna Business Park, nära till kommunikationer