Om tjänsten
Är du en social person med ett stort intresse för kundsupport? Vill du vara med och bidra till Telias framgångar? I rollen som Kundtjänstmedarbetare får du chansen att göra just det, och samtidigt ha ett väldigt roligt och utvecklande jobb. Sök redan idag!
Du kommer att arbeta i nyrenoverade, ljusa och öppna lokaler centralt i Göteborg. Tjänsten är en heltidsanställning med varierande arbetstider. Dessutom inleds anställningen med en introduktionsutbildning.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Kundtjänstmedarbetare kommer du att lära dig mycket om Telias verksamhet och hur kundservicearbete fungerar i stort. Det dagliga arbetet går främst ut på att arbeta med felsökning och problemlösning och ge professionell service och support via telefon.
I jobbet ingår till exempel att
* hjälpa kunder som har problem
* göra felsökningar
* ta emot beställningar
Din profil
Vem är du?
För att lyckas på Telia är det viktigt att du är social, lyhörd och kommunikativ. Du har god känsla för kundsupport och uppskattar utmaningar i arbetet. Det är viktigt att du är medveten om att du är ansiktet utåt för organisationen och därför är noggrann med att ge kunden bästa möjliga upplevelse.
I övrigt söker vi dig som
* har god datorvana
* är social och trivs i mötet med andra människor
* drivs av utmaningar och att arbeta mot uppsatta mål
Det är dessutom meriterande om du
* har erfarenhet av servicearbete
Om företaget
På Telias kundtjänst erbjuder vi samtliga anställda goda möjligheter till kompetensutveckling – och därigenom en chans att växa såväl privat som professionellt.
Vårt erbjudande
* lön enligt kollektivavtal
* utbildning på plats
* en social arbetsplats med härlig stämning
Hur du ansöker
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Recruitive men arbeta uppdragsbaserat hos Telias kundtjänst. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt!