Om tjänsten
Vi söker nu personal till Telias kundservice på uppdrag av Teleperformance med placering i Solna i helt nya lokaler. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget! Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke.
Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt.
Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.
Arbetstiden är 8-19 måndag-fredag. Tillträde sker enligt överenskommelse.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov och identifiera behov hos kunden och erbjuda merservice
• Följa upp och administrera kundserviceärenden.
Din profil
Din erfarenhet
• Erfarenhet från service är meriterande
• Flytande i svenska i tal, goda kunskaper i engelska
• Inga krav på tidigare utbildningar
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du känner igen dig på dessa beskrivningar:
Lagspelare
Utåtriktad
Serviceinriktad
Vältalig/trevlig
Fokuserad och organiserad
Tävlingsinriktad
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal.
• Helt nybyggda kontorslokaler i Solna nära till kommunikationer med buss, pendeltåg och tunnelbana.
• Betald utbildning på ca 3 veckor att börja med, samt kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöljigheter.
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig. Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal
Ansök idag! Urval sker löpande,