Om tjänsten
Är du en duktig problemlösare som gillar försäljning och att hjälpa andra? Nu gör vi det möjligt för dig att bli en del av oss. Vår kund belägen i Eskilstuna söker kundtjänstpersonal som kan arbeta hemifrån med start den 21a september. Din anställning inleds med en gedigen och fullbetald utbildning digitalt på distans där du kommer få lära dig allt om kundsupport, tjänsterna, produkterna, företaget, sälj, samtalsteknik etc. Du kommer även att ha närvarande och stöttande chefer som hjälper dig under hela din anställning.
Dina arbetsuppgifter
Ditt uppdrag kommer att utföras hos vår kund som är ett stort, globalt företag där du bland annat kommer att arbeta med försäljning och ge professionell service och teknisk support. Du kommer att arbeta med att ta emot inkommande samtal angående telefoni, TV och bredband samtidigt som du arbetar tillsammans med ditt team och din teamledare. Tjänsten är på 80–100% och inledningsvis kommer ditt uppdrag att vara en provanställning, men då vi avser att anställa långsiktigt kommer din anställning att övergå i en tillsvidareanställning efter 6 månader om alla parter är nöjda med samarbetet, du behöver därför ha möjlighet att pendla till Eskilstuna.
Din profil
I den här rollen lägger vi större vikt vid din personlighet än dina tidigare erfarenheter och nuvarande kunskaper. Vi tror att du som söker har god förmåga att lära dig det som arbetet kräver, så länge du är nyfiken och lyhörd
Krav för tjänsten:
-Fullgjorda gymnasiestudier
-Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Om företaget
Välkommen till en arbetsgivare som satsar på dig som anställd! Här får du tillgång till alla verktyg du behöver för att kunna utvecklas i din arbetsroll.
Vi erbjuder dig:
-Utvecklingsmöjligheter i ett stort företag
-Lön enligt kollektivavtal
-Arbetstider vardagar och helger
-Stöttande och hjälpsamma chefer och ledare