Om tjänsten
Traderas kundtjänst i Solna söker nya medarbetare. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke.
Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och chattar från medlemmar och hjälpa medlemmarna med deras frågor kring annonser, betalning och inloggning tex. Traderas förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta ett till steg, Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans, tex after works och team aktiviteter.
Dina arbetsuppgifter
• Hjälpa medlemmar över telefon.
• Hjälpa medlemmar via chatt.
• Ge snabb och rätt service kring frågor om annonsering av varor på deras sajt.
Din profil
Din erfarenhet
• Har en vilja av att hjälpa och en professionell attityd.
• Tidigare arbete inom service är meriterande.
• Fullgjort gymnasiestudier.
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska.
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Är strukturerad.
• Är serviceinriktad.
• Har någon form av idrottsbakgrund.
• Är nogrann.
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal.
• Man jobbar på schema och man förväntas jobba var tredje helg. Öppetiderna är kl 9-20 mån-sön.
• Fina kontorslokaler i centrala Stockholm, nära till kommunikationer.
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig. Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal
Ansök idag! Urval sker löpande,