Om tjänsten
Älskar du att ge bra service samtidigt som du gillar att ha mer ansvar i din roll? Är du en social och framåt person? Vi söker nu en medlemsansvarig till en av Sveriges ledande hotellkedjor.
I ditt arbete som medlemsansvarig kommer du kommunicera med kunder via mail och telefon. Du kommer ansvara för att medlemmarnas vistelse går smidigt samt svara på frågor kring medlemsprogrammet. Du kommer att tillhöra ett litet och sammansvetsat team.
Dina arbetsuppgifter
– Ansvara för medlemsprogrammet för hotellets medlemmar
– Hantera inkommande samtal
– Kommunicera med kunder över mail
– Ge professionell och premium service
Din profil
Din erfarenhet
• Tycker om att hjälpa andra och har en positiv attityd
• Tidigare arbete inom service, gärna en längre erfarenhet inom hotell. Meriterande att ha arbetat med medlemskap tidigare.
• Gymnasieexamen är ett krav
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska är ett krav
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Är en ansvarstagande och självgående person
• Har en hög känsla för service
• Är noggrann och har ett öga för detaljer
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett stort företag
• Individuell lön
• Kundtjänstens öppettider: vardagar 8-20.
• Fina kontorslokaler i centrala Stockholm, nära till kommunikationer
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig.
Ansök idag! Urval sker löpande,