Om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en ambitiös och noggrann ekonomiadministratör som kommer ta hand om det dagliga inflödet av förfrågningar och ärenden. Du kommer få komma till en arbetsplats där det finns omväxlande arbetsuppgifter och där din roll har en stor betydelse för organisationen.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiadministratör kommer dina arbetsuppgifter bland annat innefatta:
• Administration av nya affärer
• Avstämning mot balanskonton
• Fakturering
• Bekräftelsematchningar
• Upplägg av SSI:er
• Hantera rapporter i Excel
Med mera..
Din profil
För att trivas i denna roll tror vi att du är en noggrann och ansvarstagande person som har en positiv grundinställning till ditt arbete. Vidare ser vi att du tycker om att erbjuda din omgivning god service samt att du har förmågan att både driva ditt arbete självständigt och i grupp.
Formella krav:
• Avslutad gymnasial utbildning.
• Arbetslivserfarenhet inom administration.
• God systemvana, gärna från Visma eller Navision
• Goda kunskaper inom Office 365, med fokus på Excel
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
Om företaget
Kundföretaget presenteras närmare vid eventuell intervju.
Vi ser fram emot att presentera oss närmare under rekryteringsprocessen. Skicka in CV och personligt brev redan idag! Urval sker löpande.