Om tjänsten
Är du vår nästa kundtjänst-stjärna? Trivs du i en social roll där du får hjälpa andra människor? Då är det dig vi söker!
Till vår kund i Stockholm/Solna söker vi kundtjänstmedarbetare till Zettle by PayPals kundtjänst på uppdrag av Teleperformance. Rollen är på heltid och innebär att hjälpa kunderna med deras frågor över mail, chatt och telefon. Kundens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta ett till steg, Företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter där man kan gå mot mer kvalificerade och ledande roller på sikt om man visar framfötterna. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans, tex after works och fester flera gånger per år, pingis och tv-spel på rasterna.
Detta börjar som ett konsultuppdrag på heltid men övergår för rätt person till anställning hos kundföretaget efter ca 6-8 månader!
Dina arbetsuppgifter
• Hjälpa kunder över telefon, chatt och mail
• Hantera fakturafrågor
• Ge kunderna snabb och rätt service
Din profil
Din erfarenhet
• Har en vilja av att hjälpa och positiv attityd
• Tidigare arbete inom service är meriterande
• Fullständig gymnasieexamen är ett krav
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska är ett krav
• Flytande norska är ett krav
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Är strukturerad
• Är serviceinriktad
• Är noggrann
Om företaget
Vi erbjuder
•Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
•Lön enligt kollektivavtal
•Arbetstider som varierar mellan 8–17
•Fina nyrenoverade kontorslokaler i Solna, nära till kommunikationer
Ansök idag då urval sker löpande!