Om tjänsten
Allt vi gör på Samsung drivs av en orubblig passion för excellens – och ett orubbligt engagemang för att utveckla de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden. I dagens snabba globala ekonomi är förändringen konstant och innovation är avgörande för ett företags överlevnad. Som vi har gjort i 70 år har vi siktet inställt på framtiden och förutser marknadens behov och krav så att vi kan styra vårt företag mot långsiktig framgång. Som B2B Support Agent kommer du att ha en integrerad del i att säkerställa att vi håller oss på marknaden och fortsätter att berika och förenkla konsumenternas liv.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande B2B ärenden
• Följa upp utvalda ärenden för att säkerställa att lösning/service enligt överenskommelse
• Ge kunderna snabb och rätt service kring deras frågor via telefon och mail
• Registrera kundinteraktioner och kontakter korrekt för att säkerställa bästa möjliga upplevelse
Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag!
Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.
Din profil
Vi söker dig som är:
• Strukturerad
• Driven & effektiv
• Nyfiken
• Serviceinriktad
• En team player
• Flytande i såväl nosrka som engelska i tal och skrift
Din erfarenhet:
• Erfarenhet av att arbeta med dator och telefon som främsta verktyg samt navigera mellan olika system samtidigt
• Kunna kommunicera med olika avdelningar och intressenter.
• Kunna hantera upprörda kunder som kontaktar support
• Goda kunskaper inom Outlook and word
• Bas/ goda kunskaper inom Excel
• Vana av att arbeta med SLA mål
• Minimum 1 års erfarenhet från teknisk support via telefon för liknande produkter.
Om företaget
3 utav de stora ledord Samsung står för är följande:
”Vi finns för att skapa mänskliga innovationer som utmanar barriärer för att skapa en bättre värld för alla”
”Vi anser att alla bör dra nytta av tekniken. Den bör vara tillgänglig, hållbar och användas för goda syften.”
”Vi hittar ständigt nya sätt att förbättra människors liv genom att skapa innovativa produkter och tjänster.”
Genom att arbeta på Samsungs support bidrar du till att dessa ord förverkligas varje dag samtidigt som du får chansen till att utvecklas.
Vi ser fram emot att presentera oss närmare under rekryteringsprocessen. Skicka in CV och personligt brev redan idag. Urval sker löpande!