Om tjänsten
Vi har första jobbet för att ta dig in på arbetsmarknaden!
Vi söker nu medarbetare till vår kund i Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget efter ca 6-8 månader!
I ditt arbete som kundservicemedarbetare kommer du kommunicera med kunder via chatt, mail, sociala medier och telefon. Du kommer ansvara för att boka logibokningar, svara på frågor och lösa våra kunders utmaningar. Det här är en väldigt rolig tjänst med varierande arbetsuppgifter. Vår kund har öppet alla dagar i veckan så du kommer att arbeta efter ett rullande schema som varierar från månad till månad.
Det är meriterande om man har kunskap i systemet Opera men inte ett måste.
Dina arbetsuppgifter
– Boka logibokningar
– Hantera inkommande samtal
– Kommunicera med kunder över chatt/mail samt sociala medier
– Ge professionell service
Din profil
Din erfarenhet
• Har en vilja av att hjälpa och positiv attityd
• Tidigare arbete inom service är meriterande, men inte ett krav.
• Fullgjort gymnasiestudier är ett krav
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska är ett krav.
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Vill utvecklas på din arbetsplats
• Har en hög känsla för service
• Är noggrann och har ett öga för detaljer
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Fri tillgång till gym och idrottshall vid arbetsplatsen.
• Lön enligt kollektivavtal.
• Kundtjänstens öppettider: vardagar 8-20, lördagar 10-15 och söndagar 12-18. Du kommer jobba på rullande schema.
• Fina kontorslokaler i Solna, nära till kommunikationer.
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig.
Ansök idag! Urval sker löpande,