Om tjänsten
Vi söker just nu en Operational Buyer till eWork!
Som Operational Buyer är man ansvarig för leveransen hos din kund, i detta fall eWorks största kund. Du är kundens främsta kontakt gällande konsultuppdragen och kontrakten hos kunden. Du kommer att träna och tränas i de olika lösningarna som eWork har satt upp hos kunden vilket betyder att du kommer få lära dig verktygen och systemen för att upprätthålla service och leverans. En av de viktigaste byggstenarna är att se till att upprätthålla regeluppfyllnad gällande de överenskomna processer och strategier. I ditt dagliga arbete ingår en hög grad av kommunikation, rådgörande med beställande chefer kring ständiga förbättringar, träningar och onsite hos kund, dialog med leverantörerna och att vara bryggan mellan konsulterna och beställande chefer i pågående dialoger. Du kommer att vara den som främst hanterar administrativa och operationella ärenden kring konsultinköp hos dina kunder. Du samarbetare nära med dina kollegor i det svenska teamet, men även med kollegor i kundteamet i Oslo, Helsingfors och Warzawa.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta ute hos eWorks största kund som sitter i Stockholm. Du är ansvarig för att hantera den existerande konsultbasen, följa upp och utvärdera deras uppdrag utifrån uppsatta KPI:er och SLA:er hos kund. Utifrån det kommer du tillsammans med kundteamet och kund att arbeta med ständiga förbättringar. Detta innebär att du som operativ inköpare tar en aktiv roll i att arbeta med change management tillsammans med kunder och beställare. Detta görs genom att möta och utbilda beställande chefer och leverantörer hos kund, i våra system, inköpsprocessen kring hur vi ska arbeta effektivt i våra MSP- och VMS-lösningar. Som en operativ inköpare följer du alltid upp avvikelser från den överenskomna processen och säkerställer att alla vet den “rätta” processen och att våra beställande chefer har den support som behövs för att lyckas.
Din profil
Krav för att kunna lyckas i rollen
• Erfarenhet av förhandling eller att du tycker om att förhandla
• Förmåga att arbeta strukturerat med administrativa delar för att säkerställa effektiva och smarta processer
• Förmåga att bygga förtroende och långsiktiga relationer både med kunder och leverantörer
• Flytande i svenska och engelska
• Lösningsorienterad med en förmåga att självständigt arbeta och driva dina egna processer och ärenden
• Baserad i Stockholm. Viktigast är att du är öppen för och vill arbeta hos kund delar av din arbetstid.
Om företaget
eWork är en av världens största konsultmäklare där eWork hjälper deras kunder att hitta rätt kompetens till deras behov. På eWork omges du av ambitiösa kollegor som gillar att göra affärer i en miljö med högt tempo där vi trivs tillsammans och ständigt utmanar oss själva och konsultmarknaden.
Känner du igen dig i våra företagsvärderingar Alert, Eager & Professional då är du förmodligen vad vi kallar en Eworker.
Ivriga – Vi är ivriga att få saker att hända – och få saker att fungera. Det är grunden för vårt arbete och ett löfte till oss själva. Att vara ivriga innebär att vi aldrig låter oss vara nöjda, utan vi strävar alltid efter att lära och förbättra oss själva.
?Professionell – Att vara professionell är att vara fullt engagerad och självständig i vårt arbete. Vi är stolta över det arbete vi gör och värdet vi tillför. Vi tar ansvar för kvaliteten i allt vi levererar.
?Alert – Vi är närvarande, ödmjuka och lyhörda i varje situation. Med nyfikenhet utforskar vi vår omgivning – vi tänker om, bearbetar om och omprioriterar när vi går.