Om tjänsten
Tycker du om att lösa problem och hjälpa dina kollegor och kunder i ett högt tempo? Är du intresserad av en utvecklande roll där du får ta mycket eget ansvar och får röra på dig? Då kan du vara den vi söker!
Vi söker nu en operations coordinator för Bring i Solna. Tjänsten är en timanställning vilket passar perfekt för dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning. Arbetsuppgifter kommer att vara en kombination av administrativt arbete i kundtjänsten samt logistikarbete där man hjälper till att bagage når till rätt ägare. Rollen är ett konsultuppdrag men övergår för rätt person till anställning direkt hos kundföretaget.
Arbetstempot i rollen är högt och för att passa in så bör du ha, förutom stresstålighet en stark ambition och förmåga att vara serviceinriktad.
Dina arbetsuppgifter
I rollen hanterar du inkommande förfrågningar inom logistik för Brings räkning.
Du hanterar ärenden via telefon och mail främst angående leverans inom Norden. Andra administrativa uppgifter kan tillkomma, så som fakturering. Du kommer att tillhöra ett härligt team på 7 personer som stöttar och hjälper varandra.
Arbetstiderna varierar mellan mån- sön 07-20.
Din profil
Kompetenskrav/Utbildningskrav:
Gymnasiekompetens
Generella kompetenskrav:
Datorvana
Flytande Svenska i tal och skrift
Goda kunskaper i Engelska
Lokalkännedom
Personliga egenskaper:
För att trivas i vårt team bör du vara snabblärd och noggrann samtidigt som du gillar att ta stort eget ansvar.
Du ska ha ett brinnande intresse för att ge god service till såväl våra kunder som medarbetare.
Om företaget
Bring löser vardagslogistiken åt små och stora verksamheter i hela Norden. Hos dem får du hjälp med allt från e-handel till läkemedelstransporter. Bring hanterar paket, bud och gods, de kan lagerhålla dina varor och är erfarna på tempererad livsmedelslogistik.