Om tjänsten
Älskar du service och bemötande? Vill du ge varje kund en speciell upplevelse? Då har vi rollen för dig! Vi söker just nu affärsresesäljare till våra kunder i Stockholm. En resesäljares främsta uppgift är att sätta ihop individuella lösningar enligt kundens önskemål och ska också se till att kundföretagens respektive avtal följs. Detta innebär i huvudsak att ta emot kundernas (resenärer och resebeställare) förfrågningar via telefon och email och utföra bokning, ombokning och avbokning av flyg, hotell, hyrbil, tåg mm i Amadeus och Linkonline med flera bokningssystem.
Fokus för rollen är att alla kunder ska få ett exceptionellt bemötande från start till slut.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att vara individanpassade gentemot kunden och dennes behov. Du kommer jobba med:
• Ta emot kundens förfrågningar via telefon och mejl.
• Boka, omboka och administrera flyg, tåg, hotell, hyrbil mm
• Lösa problem eller eventuella hinder för kunderna som kan uppkomma.
• Samverka med kollegor
Din profil
Vi söker dels dig med en gedigen erfarenhet av affärsreseförsäljning och har jobbat med Amadeus bokningssystem i minst fem år. Dessutom har du god kunskap av att boka tåg i Linkonline. Du är van att jobba självständig i en ibland stressig miljö där du snabbt behöver växla mellan olika arbetsuppgifter och ta egna beslut. För en av tjänsterna jobbar du hemifrån och du behöver inte vara boende i Stockholm.
Till vår kund i Stockholm söker vi dessutom dig som inte har lika stor erfarenhet av affärsreseförsäljning men du har däremot mycket stor dator och internetvana samt lätt att lära olika applikationer. En fördel är om du genomgått TRAC utbildningen eller motsvarande IATA utbildning men ännu inte hunnit få erfarenhet.
Om företaget
Företaget är en spännande kund som växer inom resebranschen. Din arbetsgivare letar efter en långsiktig relation som kan växa hos dom i takt som dom växer som bolag. De har fina och fräscha lokaler i Stockholm där det finns bra anslutningar med kollektivtrafik.