Om tjänsten
Vi söker dig som brinner för sälj och administration kunder. Vi erbjuder en arbetsmiljö hos fiberlevernatören Open Infra i Solna där man kommer utvecklas inom service, sälj, administration och affärsmannaskap. Du kommer tillhöra ett trevligt och proffsigt team om 3 personer som trivs med varandra och jobbar tätt ihop. Effektivitet är nyckeln i det här jobbet och man ska kunna ha många bollar i luften. I rollen kommer man att koordinera säljlistor och hjälpa till med mer administrativa sysslor så som avtalsmallar och struktur för de externa säljbolagen. Arbetet kommer att ske både på svenska och engelska då Open infra är en internationellt bolag. Open Infra är ett snabbväxande bolag där man har möjlighet att klättra och gå mot andra roller och avdelningar om man visar framfötterna på sikt. Låter det här som någonting för dig? Ansök redan idag, urval sker löpande.
Dina arbetsuppgifter
• Koordinera och hantera säljlistor åt interna och externa parter.
• Svara på mail.
• Administrera säljavtal.
• Strukturera de administrativa delarna av försäljningen.
Din profil
Din erfarenhet
• Har en professionell attityd.
• Säljerfarenhet är ett krav.
• Tidigare arbete med telefonen som verktyg är ett krav
• Tidigare arbete med administration är meriterande
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska.
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Är strukturerad.
• Är driven.
• Är noggrann.
Om företaget
Vi erbjuder
• Individuell lön.
• Arbetstiderna 8-17. Stängt röda dagar och helg.
• Fina kontorslokaler och nära till kommunikationer i Solna.
Gillar du att skapa relationer och göra livet lättare för andra genom struktur? – då är detta jobbet för dig.
Ansök idag! Urval sker löpande,